Armińska Radcowie Prawni

Mój koszyk

Płatności

Płatności

Dzięki zakupom w sklepie kancelarii armińska radcowie prawni, od razu wiesz, ile zapłacisz za umowę zlecenia, regulamin czy dokument prawny. Dowiedz się, jak łatwo i szybko zapłacisz za produkty cyfrowe w naszym sklepie, wybierając swoją ulubioną metodę płatności.

 1. Jak mogę zapłacić za zamówienie w sklepie kancelarii armińska radcowie prawni?

Do wyboru masz wiele swoich ulubionych metody płatności. Ponieważ w naszym sklepie kupisz elektroniczne dokumenty, wybraliśmy te metody płatności, które umożliwią Ci otrzymanie produktów cyfrowych najszybciej, jak to możliwe. Zapłacisz za nie:

  • Przelewem ekspresowym (natychmiastowym)
  • Zwykłym przelewem bankowym
  • BLIKiem
  • Kartą debetową lub kredytową
  • Portfelem elektronicznym: Google Pay, Masterpass, Visa Checkout

Przelew ekspresowy, Karty płatnicze, Portfele elektroczniczne i BLIK są obsługiwane przez operatora płatności firmę PayU z Poznania.  W procesie zakupu na kroku płatności klient jest kierowany do tzw. bramki płatniczej, która polega na zalogowaniu się do swojego konta w banku, podaniu danych karty lub podaniu kodu BLIK.

Wybierając szybkie metody płatności sprawisz, że Twoje pieniądze znajdą się na naszym rachunku bankowych lada chwila, a my będziemy mogli wysłać Ci kupione dokumenty nawet w kilka minut po ich opłaceniu. 

Jeśli zechcesz zapłacić zwykłym przelewem bankowym, może się tak zdarzyć, że na dokumenty poczekasz nieco dłużej, bo wyślemy Ci je po odnotowaniu płatności na naszym rachunku bankowym. Jeśli chcesz zapłacić zwykłym przelewem bankowym, to:

  •  zaloguj się do swojego banku online
  • ręcznie przekopiuj tytuł przelewu, przepisz dane naszej kancelarii oraz wpisz kwotę z zamówienia. 

Twój przelew może iść do nas kilka godzin (a jeśli robisz go w dni wolne od pracy lub święta, to nawet kilka dni), bo jest to uzależnione od przelewów międzybankowych. Jednak najczęściej płatność odnotowujemy jeszcze tego samego lub następnego dnia. 

 2. Co jeśli nie udało mi się zapłacić przez BLIK lub przelew natychmiastowy?

Sprawdź w swojej skrzynce mailowej jaki status transakcji nadała firma PayU. Najczęściej będzie to informacja, że transakcja jest odrzucona lub anulowana. W takiej sytuacji złóż zamówienie jeszcze raz i opłać wybraną przez siebie metodą płatności. To pierwsze, nieudane zamówienie, usuniemy z systemu. 

Jeśli z jakiegoś powodu doszło do podwójnej opłaty tego samego zamówienia, oddamy Ci nadmiarową opłatę. W razie pytań lub wątpliwości napisz do nas: kontakt@arminska.pl

 

 3. Co jeśli nie mogę / nie chcę / nie udaje mi się zapłacić przez BLIK lub przelew natychmiastowy?

Wtedy zapłać zwykłym przelewem bankowym bezpośrednio na konto bankowe naszej kancelarii.

Kupione dokumenty wysyłamy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Jeśli tylko masz taką możliwość w systemie internetowym banku, wybierz przelew natychmiastowy/ekspresowy. Wpłata znajdzie się od razu na naszym koncie.

Nasz rachunek bankowy: 76 1750 0012 0000 0000 2768 7385  (BNPPL Bankowość Detaliczna ).

Właściciel rachunku: Katarzyna Armińska-Waszczyk, armińska radcowie prawni, ul. Aldony 13/2, 80-438 Gdańsk.

Tytuł przelewu:: Zamówienie nr XXXXX (w tym miejscu wpisz nr Twojego zamówienia)

 4. Jakie formy płatności obsługuje bramka płatnicza PayU?

Operatorem bramki płatniczej jest firma PayU z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, krajowa instytucja płatnicza, nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.944.000 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444. Operator płatności działa w imieniu i na rzecz kancelarii armińska radcowie prawni. Odnotowanie płatności przez operatora płatności firmę PayU oznacza odnotowanie płatności przez kancelarię armińska radcowie prawni. 

Oto podmioty, których metody płatności są obsługiwane przez bramkę płatniczą PayU – jeśli masz konto w którymś z nich, to przelew do nas zrobisz ekspresowo:

 

5. Czy dostanę fakturę?

Tak. Żeby dostać fakturę, przy składaniu zamówienia wpisz swój NIP oraz dane firmy.  Wyślemy ją na Twój adres e-mail w ciągu 7 dni od złożonego zamówienia, jeśli nie zostanie wysłana automatycznie w mailu.