Armińska Radcowie Prawni

Mój koszyk

Reklamacje

Masz pytania dotyczące składania reklamacji w sklepie kancelarii armińska radcowie prawni? Mamy nadzieję, że odpowiedzi, które znajdziesz na tej stronie, rozwieją Twoje wątpliwości. Jeśli masz dodatkowe  problemy do rozwiązania, napisz do nas: kontakt@arminska.pl

 

Reklamacje w sklepie armińska radcowie prawni

 

Cały czas pracujemy nad tym, aby tworzyć dla Ciebie dobre, przyjazne i bezpieczne oraz zgodne z prawem wzory umów, regulaminów i innych dokumentów. Dbamy, aby cały proces zakupu i pobierania plików przebiegał bez zarzutów. Gdyby jednak technologia Tobie i nam sprawiła niespodziankę lub jeśli masz uwagi do treści dokumentów, które sprzedajemy w sklepie, napisz lub zadzwoń do nas, a na pewno zaradzimy niespodziewanym zdarzeniom. 

 

 

1. Jak złożyć reklamację?

 

Reklamację możesz do nas złożyć w zasadzie w dowolny sposób, najlepiej pisząc na maila: kontakt@arminska.pl lub dzwoniąc na nr telefonu: 698 828 322.

 

2. Co powinna zawierać reklamacja?

 

W zgłoszeniu reklamacyjnym opisz, co się wydarzyło i jaki problem stanął na Twojej drodze. W przypadku problemów technicznych bardzo pomocne będzie określenie, w jaki sposób realizowałeś.aś zakup – to znaczy czy na smartfonie, czy komputerze oraz na jakiej przeglądarce. W takiej sytuacji dobrze zrobić skan ekranu i wysłać na nasz adres e-mail. Możemy poprosić Cię o dodatkowe informacje, które przyspieszą rozwiązanie problemu. 

 

3. Jak dostanę odpowiedź na moją reklamację?

 

Na reklamację zwykle odpowiadamy w taki sam sposób, w jaki się do nas zwróciłeś.aś. Gdybyśmy nie mieli Twoich danych do takiej odpowiedzi, odpowiemy Ci na adres e-mail podany przy składaniu zamówienia lub na taki adres e-mail, jaki nam podasz. 

 

4. Jak długo będę czekać na odpowiedź?

 

Każdą reklamację staramy się rozpatrzyć jak najszybciej. Najpóźniej w terminie 14 dni od jej otrzymania odpowiemy na Twoje zgłoszenie.